FHI UVOLNILO ZABERY Z TESTOVÁNÍ WRX STI - # NEJRYCHLEJSI STI V HISTORII


Projekt byl pokusem pokořit nejrychlejší čas na okruh zaznamenaný v roce 2004 na severní smyčce Nürburgringu se NBR4low (2).JPGzkušební verzí předchozí generace Imprezy WRX STI. Vůz nasazený v rámci Challenge 2010 byl testovací verzí nového WRX STI v modelovém provedení 2011 v karosářské variantě sedan, odhalené 1. dubna 2010 na mezinárodním autosalonu v New Yorku s konceptem „nejrychlejší WRX STI všech dob“. Hlavní vylepšení vozu se soustředila na celkové dynamické parametry – na podvozek, zejména pak na systém zavěšení kol. Testovací vůz byl vybaven i několika prvky ze speciálních silničních verzí R205 a Spec C NBR5low (2).JPGurčených pro japonský trh. Projektu se od samotného počátku v Japonsku účastnil i čtyřnásobný světový šampion WRC Tommi Mäkinen, který odpilotoval i finální rychlostní zkoušku v Německu. Tým triumfoval v okamžiku, kdy nový testovací vůz WRX STI dosáhl na tomto okruhu úctyhodného času 7’55’00, a byl tak o plné 4 sekundy rychlejší než předchozí verze na podobné akci v roce 2004. Zároveň se jednalo o vůbec nejrychlejší čas dosažený s vozem Subaru na Nürburgringu od zahájení prvních vývojových testů WRX a WRX STI v roce 1992.

NBR1low (2).JPGVideo z okruhu

Spřátelené weby

ÚAMK-SubaruFanClub.cz o.s. je občanským sdružením majitelů a příznivců vozů značky Subaru ke vzájemné spolupráci, technickému poradenství a dalším činnostem zmíněným ve stanovách sdružení.

IČ: 75136678

Transparentní účet klubu 2800331712/2010