V Japonsku si ale rádi dělají speciální edice svých vozů a to se nevyhlo ani Subaru. Jeho Impreza se proto světu ukazuje jako Spec C. To vždy znamená něco navíc.
Základem je klasická Impreza STI, tedy dvoulitr naladěný na výkon 308 koní. Výkon navyšován nebyl, zato se změnila ta druhá podstatná věc pro jízdní výkony - hmotnost.
Budoucnost patří aluminiu. Protomá speciální Impreza kapotu právě z hliníku. Podobně jsou na tom například i skla, která jsou z lehčího plastu. Spec C odhodilo i náhradní pneumatiku, najdeme v něm tak jen sadu na opravu pneumatik.
Změněno je i nastavení tlumičů a celého podvozku. Pohon všech kol dostal mechanický samosvorný diferenciál.
Vyrobeno bude jen 900 kusů.
Základem je klasická Impreza STI, tedy dvoulitr naladěný na výkon 308 koní. Výkon navyšován nebyl, zato se změnila ta druhá podstatná věc pro jízdní výkony - hmotnost.
Budoucnost patří aluminiu. Protomá speciální Impreza kapotu právě z hliníku. Podobně jsou na tom například i skla, která jsou z lehčího plastu. Spec C odhodilo i náhradní pneumatiku, najdeme v něm tak jen sadu na opravu pneumatik.
Změněno je i nastavení tlumičů a celého podvozku. Pohon všech kol dostal mechanický samosvorný diferenciál.
Vyrobeno bude jen 900 kusů.