S přibývajícími km přišla drobná překvapení, aneb závady, které bych rozhodně nečekal. 75tis - synchrony na 3 kvaltu, 105 - diferák( Doro ví své- vyloženě poddimenzovaná záležitost), 135-synchrony na3+4, 140 - zadní tlumič nivelák (podivné, jeden 85%, druhý 15%), 145-katalyzátor, 150- snímač ABS jednoho kola. Perlička je uvolněný kožený věnec na volantu, takže se mírně pohybuje, ale zatím neprotáčí - dá se s tím žít. Co se týká spotřeby motorového oleje,mám trošku pocit, jestli to náhodou není dvoutakt. Do trabanta jsem to musel míchat přímo do benzínu, japonci už to maj vymakaný bere si to samo. Trochu mě uklidnila tabulková hodnota, která říká něco o 0,5 l /1000km takže jsem v normě.
Tož kurňa nevím, esli ti kluci na východě kdesi nezrobili chybu. Zajímavým srovnáním je pro mně jiný vuzek z východu - Hyundai H-1, který jsem koupil o půl roku později. Má už nakuláno 175 000km, střídají se mi na něm 3 šoféři a nedělám si iluze, že ho nějak šetří. Jediná porucha byla výměna snímače plynového pedálu a spotřeba oleje je 0,5 l od výměny do výměny (labutí píseň).
A na cestě? No rosteme kvadratickou řadou. Jak dorazil dehet, po kterém zaplesalo srdce TDI národa a hatch. impreza už si připadám při mávání jak kdysi na 1. mája. Bohužel většinou bez odezvy, jak by ta partyja seděla kdesik na trybuně a ni v autě.
Dokonce blikat a mávat může být i rizikové. Tuhle jsem zakotvil na benzince vedle stříbrného forýska s tmavými okny, za kterými jakýs pohyb. Mávnu, usměju se. Z auta vyskočil hošan jak papírový čert a hned do mně: Děláš mi do staré vole? Vzhledem k tomu, že jsem seděl v již zmiňovaném hyundai, tak mé vysvětlení, že subaristi se zdraví nevypadalo moc věrohodně. Zdravím tímto tu olomouckou hezkou p. za volantem. Tak nevím, jestli to subo nevyměním. A za co? No jedině za SUBARU!!!!!!
Protože když to jede, tak to fakt stojí za to! A na druhé straně těch srdcařů ještě fakt kupa zůstala.
Tak čau ! Martin